Durere la cot ce să faci. Distribuie:


Osul braţului humerus întâlneşte osul din zona internă a antebraţului ulna şi pe cel din zona externa radiusul pentru a forma o articulaţie asemănătoare unei balamale. Din articulaţia cotului se pot realiza mişcări de flexie înainte şi înapoiprecum şi rotaţie internă şi externă. Muşchiul biceps este principalul muşchi care realizează flexia antebraţului pe braţ, iar tricepsul extensia. Porţiunea osoasă externă de la nivelul cotului este reprezentată de epicondilul lateral, parte a osului humerus. Inflamarea tendoanelor care se inseră la acest nivel cazează boala numită epicondilita laterală sau cotul tensimenului.

Evită durerea de… cot II. Evită durerea, accelerează progresul!

durere la cot ce să faci

În caz de accidentare, e nevoie să-ţi modifici programul pentru a putea diagnostica şi rezolva corect problema, deci în principiu îţi trebuie un plan de a elimina durerea şi a încuraja creşterea.

Cot Durerile de la mijlocul braţului pot proveni chiar de la încheietura cotului, dar sunt cel mai probabil sau din partea din faţă tendonul bicepsului sau din durere la cot ce să faci din spate tendonul tricepsului.

DURERE de COT – ce cauze poate avea?

Diagnostic Tendinita e cauzată de mişcările de tras pentru biceps sau de cele de împins pentru triceps? Sau este cauzată de mişcări repetitive, cum ar fi aruncatul sau balansarea unei greutăţi?

durere la cot ce să faci

Adesea, sursa durerii este reprezentată de o singură mişcare, iar unica metoda de a determina care anume este mişcarea care provoacă probleme este aceea de a elimina câte un exerciţiu, pe rând, din program, până când durerea începe să treacă. Începe cu cei mai probabili vinovaţi: exerciţiile cu bara la care coatele sunt depărtate, cum ar fi ramatul vertical cu priză largă, împinsul culcat la care coatele sunt blocate sau ramatul cu bara cu braţele perfect întinse la începutul mişcării.

Modifică Când faci exerciţii pentru partea superioară a corpului, priza ar trebui să fie mai îngustă, coatele apropiate de corp, şi încearcă să foloseşti mai mult gantere.

Kinetoterapeutul Vladimir Botezatu despre Durerile de Cot

Libertatea de mişcare mai mare oferită de gantere ar trebui să-ţi permită să găseşti un mod de execuţie care să-ţi lucreze muşchii mai intens şi să pună mai puţină presiune pe tendoane şi articulaţii. Sprijin Cotierele vor stabiliza această zonă şi o vor menţine caldă, lucru foarte util mai ales la împinsul pentru piept şi cel pentru umeri.

durere la cot ce să faci

Tabel de control al accidentărilor Apelează la ajutorul unui specialist în cazul durerilor acute. Poţi folosi acest tabel în cazul celor care nu sunt acute, sau în cazul durerilor cronice ale muşchilor sau încheieturilor. Localizează sursa durerii.

durere la cot ce să faci

Elimină din exerciţii pentru a vedea dacă durerea dispare. Concentrează-te pe refacere, prin odihnă, stretching şi masaj. Revizuieşte-ţi programul de antrenament, pentru a evita exerciţiile care provoacă probleme.

durere la cot ce să faci

Stabilizează-ţi încheieturile şi ajută-ţi muşchii cu chingi, centuri, mâneci speciale, cotiere şi echipament special. Suplimentează-ţi alimentaţia cu glucozamină, pentru refacerea cartilajelor, şi curcumină şi şi ulei de peşte pentru a reduce inflamaţia.

Bucureşti explică ce anume provoacă durerea de cot și cum se poate ameliora durerea în primă fază, până se ajunge la medic. Adriana Nica: Durerea de cot poate să fie determinată, cel mai frecvent, de cauze locale, respectiv diverse tipuri de solicitare mecanică, fie lovituri — lovire pe marginea ascuțită și osoasă a zonei care include cotul în complexul articular între humerus și oasele antrebrațului - fie întinderi sau șocuri traumatice cu luxație sau entorsă. În condițiile acestea, evenimentul respectiv este extrem de traumatizant și duce la o disfuncție a cotului de lungă durată. Cotul este extrem de solicitat în anumite categorii de sporturi, cum ar fi tenisul de câmp și golful.