Aliniere greșită a pelvisului


Cum să înțelegeți că aveți o înclinare pelvină în spate

Puteți începe prin a fi mai conștient de alinierea coloanei vertebrale și de a vă asigura că vă întindeți corpul și faceți exerciții fizice regulate. Cazurile mai severe de afecțiuni ale coloanei vertebrale pot necesita îngrijiri medicale sau intervenții chirurgicale.

Discutați cu un medic pentru a vedea care sunt cele mai bune strategii pentru dvs.

aliniere greșită a pelvisului

Exerciții și întinderi Dacă sunteți ca mulți americani, este posibil să stați în cea mai mare parte a zilei la muncă și la divertisment. Aceasta vă poate agrava durerea de spate și duce la o postură slabă.

Formular de căutare

De asemenea, poate afecta alinierea coloanei vertebrale în timp. Puteți ajuta la inversarea acestor efecte cu exercițiile fizice și întinderea. Plimbă-te și întinde-te O modalitate de a combate efectele negative ale ședinței este prin luarea pauzelor pe tot parcursul zilei. Acest lucru ajută la ușurarea presiunii de pe oasele șezând și din spate jos. Puteți face plimbări rapide pe tot parcursul zilei, potrivindu-le înainte de muncă, în timpul pauzei de masă și după cină.

De ce se înclină pelvinul înapoi

Luați în considerare următoarele sfaturi pentru a beneficia la maxim de plimbare: Înainte de a începe, asigurați-vă că capul și umerii sunt în linie dreaptă cu șoldurile și picioarele.

Rotiți umerii în sus și apoi înapoi, astfel încât să nu vă ridicați din umeri. Mergeți doar cât de repede puteți menține o postură bună - dacă alungați în orice moment, este mai bine să faceți pași mai mici. Scândură Scândurile sunt recomandate de instructori de fitness, precum și de kinetoterapeuți și chiropracticieni.

Când sunt făcute corect, îți întăresc mușchii nucleului din spate și abdomen, ceea ce poate presiona inutil de pe coloana vertebrală. Pentru a realiza o scândură clasică: Poziționează-te pe genunchi și pe antebrațe, asigurându-te că coatele sunt în conformitate cu umerii. Întoarceți-vă picioarele în așa fel încât să vă aflați pe degetele de la aliniere greșită a pelvisului, păstrând presiunea în călcâie în timp ce vă strângeți glutele și abdomenul.

Țineți umerii înapoi și bărbia ușor în jos.

aliniere greșită a pelvisului

Țineți această poză timp de 30 până la 60 de secunde simultan. De asemenea, este posibil să practicați o variantă numită scândură înaltă, care se face pe mâini în loc de antebrațe.

aliniere greșită a pelvisului

Poza de vacă de pisică Dacă ați fost vreodată la o clasă de yoga, ați făcut probabil mai mult decât câteva poze. Această poză întinde coloana vertebrală și atenuează presiunea din partea inferioară a spatelui și a umerilor. Pentru a face o vacă de pisică: Vino pe toate patru, cu mâinile și genunchii care suportă o greutate egală. Începeți cu o coloană vertebrală neutră. Pe măsură ce inspirați, priviți ușor în sus și aruncați abdomenul spre pământ. În timp ce expirați, duceți bărbia spre piept și aduceți burtica spre coloana vertebrală.

Repetați de câte ori doriți, asigurându-vă că vă deplasați cu propria respirație. Schimbă-ți scaunul de birou pentru o minge de stabilitate Folosirea unei mingi de stabilitate ca scaun poate ajuta la consolidarea alinierii coloanei vertebrale pe tot parcursul zilei. Dacă aveți în vedere un scaun cu bile de stabilitate: Începeți așezându-vă în el între 15 și 20 de aliniere greșită a pelvisului simultan, de două-trei ori aliniere greșită a pelvisului zi.

Adu-ți burtica spre coloana vertebrală pentru a-ți contracta mușchii. Stai sus cu umerii în spate și picioarele plantate ferm pe pământ. Unul dintre cele mai frecvente tratamente chiropractice se numește ajustarea coloanei vertebrale sau manipularea coloanei vertebrale.

Chiropracticul vă va face să vă culcați, iar apoi vă vor regla fizic articulațiile și țesuturile pentru a reduce durerea și inflamația.

Atlascentar - metoda

De asemenea, pot utiliza un dispozitiv de mână numit activator. Este posibil să observați îmbunătățiri ale alinierii coloanei vertebrale după ce ați suferit ajustări chiropractice la intervale regulate pe o perioadă lungă de timp.

Reabilitarea protetica neuro-ocluzala postimplantara

De asemenea, mobilitatea dvs. Pe lângă manipularea coloanei vertebrale, un chiropractor vă poate învăța exerciții de mobilitate, cum ar fi scândurile, pentru a vă ajuta să vă consolidați mușchii de bază. De asemenea, aceștia pot oferi consiliere nutrițională și alte sfaturi despre stilul de viață sănătos.

aliniere greșită a pelvisului

Interventie chirurgicala Dacă exercițiile, medicamentele și ajustările coloanei vertebrale nu au fost eficiente, poate doriți să luați în considerare o intervenție chirurgicală. Poate fi luată aliniere greșită a pelvisului considerare o intervenție chirurgicală corectă pentru alinierea coloanei vertebrale când: metodele nechirurgicale nu au reușit să îmbunătățească durerea severă există simptome neurologice simptomele au devenit rapid progresive calitatea vieții este afectată Aliniamentul necorespunzător este adesea corectat prin chirurgia fuziunii spinării.

În timpul acestei proceduri, aliniere greșită a pelvisului vertebrală este topită într-o poziție corectă cu șuruburi și tije. Dispozitivele de aliniere ale coloanei vertebrale funcționează? Exemple includ uzura de compresie, pompele de postură și tabelele de inversare.

Problema cu aceste dispozitive este că ar putea trata durerea pe termen scurt, dar poate nu ajută neapărat la alinierea coloanei vertebrale pe termen lung. Alte dispozitive pot fi utile pentru ameliorarea durerii pe termen scurt, cum ar fi utilajele TENS.

Dureri articulare la degete decât pentru a trata cumpăra aceste dispozitive la magazinul dumneavoastră local. Acestea oferă numai ameliorarea temporară a durerii și nu corectează problemele de aliniere a coloanei vertebrale. O altă considerație este alinierea dvs.

Dormitul pe spate este cel mai bun pentru coloana vertebrală, dar este posibil să nu fie posibil dacă sforăi sau ai apnee în somn.

Simptome de aliniere incorectă a coloanei vertebrale

Este posibil să dormi pe partea ta cu o pernă între genunchi, dar nu ar trebui să doarmă pe stomac, întrucât nu este bine pentru coloana vertebrală sau pentru gât. Obținerea saltelei potrivite vă poate ajuta și înapoi. O saltea medie-fermă vă poate ajuta să vă sprijiniți articulațiile fără a provoca colaps. Așezați șervețele și pernele de scaun pe scaunul dvs. Când să vezi un doctor Dacă aveți dureri de spate recurente în ciuda modificărilor de efort și de stil de viață, consultați un medic.

Te pot referi la un chiropractic. De asemenea, trebuie să vă adresați unui medic dacă durerea de spate sau problemele de mers interferează cu mobilitatea dvs. Pe lângă prescrierea de tratamente medicale, un medic vă poate consulta la un kinetoterapeut care vă poate ghida prin exerciții pentru a vă întări mușchii și a vă îmbunătăți mișcarea.

Apelați imediat un medic dacă întâmpinați probleme ale vezicii urinare sau pierderi de senzație la nivelul picioarelor și picioarelor. La pachet Problemele minore legate de alinierea coloanei vertebrale nu pot fi un motiv de îngrijorare.

aliniere greșită a pelvisului

Dar este important să vă adresați unui medic dacă aveți semne de aliniere necorespunzătoare pentru a ajuta la prevenirea complicațiilor. Dacă puteți, luați în considerare exercițiile fizice, întinderea și șederea mai puțin pentru a ajuta la calmarea durerii și consolidarea nucleului.